Regulamin sprzedaży

§ 1

Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Produkty – produkty cyfrowe lub fizyczne, wyprodukowane przez Sprzedawcę według specyfikacji Kupującego lub służące zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Kupującego, które dostępne są w sprzedaży pod adresem https://www.mieszkaniegold.pl,
  2. Usługi – usługi dostępne w sprzedaży pod adresem https://www.mieszkaniegold.pl, które świadczy Sprzedawca na rzecz Kupującego według indywidualnej specyfikacji lub służące zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Konsumenta.
  3. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,
  4. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  5. Operator Płatności – PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań
  6. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.mieszkaniegold.pl/regulamin,
  7. Strona – strona internetowa dostępna pod adresem https://www.mieszkaniegold.pl,
  8. Sprzedawca, Sprzedający – firma JQM Marcin Michalak, NIP: 6222685533, REGON: 369536170, adres: Augustyna Szamarzewskiego 21/2, 60-514 Poznań.

§ 2

Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Strony, Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów i Usług.
  2. Dokonanie zakupu Produktu lub Usługi za pośrednictwem Strony jest równoznaczne z zawarciem Umowy pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym lub Konsumentem, na realizację Usługi i/lub wyprodukowanie Produktu – wraz z nieodpłatnym przeniesieniem autorskich praw majątkowych. Zasady i szczegóły nieodpłatnego przeniesienia praw autorskich zostały opisane w § 3, niniejszego “Regulaminu sprzedaży”.
  3. Do dokonania zakupu za pośrednictwem Strony konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy system operacyjny,
    3. standardowa przeglądarka internetowa,
    4. posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  4. Do korzystania z Produktu w wersji cyfrowej konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy system operacyjny,
    3. standardowa przeglądarka internetowa,
    4. posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  5. Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
  6. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych na Stronie.
  7. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Strony, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  8. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Strony. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Strony.
  9. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Strony, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@mieszkaniegold.pl – w reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres e-mail, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Strony. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
  10. Wszystkie ceny podane na Stronie są cenami brutto.

§ 3

Prawa własności intelektualnej

  1. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego lub Konsumenta, że Produkty stworzone przez Sprzedawcę stanową Utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca oświadcza, że dokonanie zakupu, czyli zawarcie Umowy zgodnie z §2 niniejszego “Regulaminu sprzedaży” za pośrednictwem Strony, jest równoznaczne z nieodpłatnym przeniesieniem na Kupującego lub Konsumenta, autorskich praw majątkowych do Utworu.
  3. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do Utworu i prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do niego jest nieograniczone terytorialnie i czasowo. Kupujący lub Konsument może wykorzystywać Utwór na całym świecie we wszystkich mediach, na wszystkich polach eksploatacji, przez cały czas trwania praw majątkowych.
  4. Kupujący lub Konsument nie ma prawa udzielać licencji do korzystania z Produktów przez osoby trzecie, jak również nie może przenosić autorskich praw majątkowych do przedmiotu Umowy, a także prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do przedmiotu umowy, na osoby trzecie.
  5. Kupujący lub Konsument udziela Sprzedawcy zgody na anonimową, nieodpłatną publikację wybranych Produktów, wyprodukowanych przez Sprzedawcę dla Kupującego i Konsumenta, na Stronie oraz na innych kanałach “social media” Sprzedawcy np. Facebook, Instagram, YouTube, Tik Tok. Publikacja Produktów ma tylko i wyłącznie cel prezentacji, stworzonych przez Sprzedawcę Produktów dla przyszłych potencjalnych Kupujących i Konsumentów.

§ 4 Zakup

  1. W celu zakupu Produktów lub Usług, Kupujący musi podjąć następujące kroki:
    1. wybrać Produkt lub Usługę oraz określić indywidualną specyfikację, z spośród dostępnych na Stronie,
    2. określenie indywidualnej specyfikacji jest możliwe poprzez wypełnienie interaktywnego formularza, dostępnego przed zakupem na Stronie internetowej Sprzedawcy lub
    3. poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@mieszkaniegold.pl po dokonaniu zakupu,
    4. kliknąć w przycisk „Dodaj do koszyka”, następnie złożyć zamówienie,
    5. wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia, wybierając metodę dostawy Produktów fizycznych oraz określić sposób płatności,
    6. wybór sposobu płatności ogranicza się do wyboru Operatora Płatności, ponieważ jedyną formą płatności za Produkty oraz Usługi jest płatność elektroniczna za pośrednictwem wybranego Operatora Płatności,
    7. zaakceptować Regulamin oraz Politykę Prywatności – akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu,
    8. kliknąć w przycisk „Kupuję, zawieram umowę i płacę”.
  2. Po kliknięciu w przycisk „Kupuję, zawieram umowę i płacę”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty ceny za Produkty lub Usługi.
  3. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę o dostarczenie Produktów lub Usług – wyprodukowanych przez Sprzedawcę, według specyfikacji Kupującego lub służące zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Kupującego uważa się za zawartą między Kupującym, a Sprzedawcą. Potwierdzenie zakupu Kupujący otrzyma również na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
  4. Sprzedający na prośbę Kupującego lub Konsumenta może rozłożyć płatność za Produkt lub Usługę na dwie raty. Płatności pierwszej raty należy dokonać podczas składania zamówienia. Płatności drugiej raty należy dokonać przed dostarczeniem Produktu lub przed wykonaniem Usługi przez Sprzedającego, poprzez złożenie nowego zamówienia. Kupujący lub Konsument otrzyma specjalny “kupon rabatowy”, który należy wpisać w odpowiednim polu formularza, podczas składania zamówienia na Stronie. “Kupon rabatowy” będzie zawierał słowo “rata”. Każde zamówienie złożone z wykorzystaniem “kuponu rabatowego”, zawierającego słowo “rata”, przez Kupującego lub Konsumenta, jest jednym zamówieniem z płatnością rozłożoną na dwie raty.
  5. Strona Sprzedającego, poprzez którą można dokonać zakupu Produktów i Usług jest przystosowana do następujących urządzeń: komputer stacjonarny, laptop, tablet oraz telefon komórkowy.
  6. Dedykowaną przeglądarką internetową do korzystania ze Strony jest Google Chrome.

§ 5

Dostarczenie Produktów – Realizacja Usług

  1. Zakpione Produkty zostaną udostępnione Kupującemu w następujący sposób:
    1. Produkty cyfrowe – zostaną przesłane Kupującemu na adres e-mailowy, podany podczas zakupu, o którym mowa w §4 Regulaminu,
    2. Produkty fizyczne – zostaną przesłane Kupującemu na adres za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej lub pocztowej, określonej podczas zakupu, o których mowa w §4 Regulaminu.
  2. Usługa zostanie zrealizowana na rzecz Kupującego według określnej indywidualnie specyfikacji.
  3. Umowa zakupu Produktów lub Usług jest zawarta na czas określony i kończy się wraz z ostatnim dniem okresu na jaki została zawarta.
  4. Za ostatni dzień zawarcia Umowy uważa się dzień, w którym Sprzedawca dostarczy Kupującemu zakupione Produkty lub wykona Usługi.
  5. Potwierdzeniem dostarczenia Produktów Kupującemu, jest kopia wiadomości wychodzącej e-mail lub potwierdzenie nadania przesyłki kurierskiej lub pocztowej.
  6. Wykonanie Usługi, jest równoznaczne ze zrealizowaniem przez Sprzedającego wszystkich usług z zatwierdzonej przez Sprzedającego oraz Kupującego indywidualnej specyfikacji świadczonych Usług.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do dokonania dwóch darmowych “drobnych popraw” dostarczonych Produktów lub Usług, tylko na wyraźną prośbę Kupującego.
  8. “Drobna poprawa” nie obejmuje zmiany Produktów w całości, jest to jedynie zmiana np. kolorystyki lub jakości wysłanych Produktów.
  9. Wszelkie inne częściowe lub całkowite zmiany Produktów są dodatkowo płatne, według indywidualnej wyceny Sprzedającego.

§ 6

Opracowanie Projektu Aranżacji Wnętrz

  1. “Projekt aranżacji wnętrz” zwany dalej projektem, zostanie przygotowany na podstawie zapotrzebowania określonego przez Kupującego lub Konsumenta.
  2. Klient lub Konsument przekaże Sprzedającemu dokumentację budowlaną projektu architektonicznego lub plan z wymiarami wnętrz.
  3. Klient lub Konsument, jeśli będzie to konieczne udostępni Sprzedającemu dostęp do wnętrz projektowanej nieruchomości, w celu dokonania pomiarów i przeprowadzenia wizji lokalnej.
  4. Sprzedający przekaże opracowany projekt Klientowi lub Konsumentowi w czasie wskazanym przez system zamówień dostępny na Stronie, podczas składania zamówienia. W uzasadnionych przypadkach, czas realizacji projektu może ulec wydłużeniu np. z powodu zmian proponowanych przez Klienta lub Konsumenta, o których mowa § 5.
  5. Projekt zostanie zaprezentowany w formie rysunków przedstawiających widoki, rzuty i wizualizacje wybranych pomieszczeń, w zakresie podanym podczas składania zamówienia poprzez Stronę.
  6. Klient lub Konsument zobowiązuje się do współdziałania ze Sprzedawcą przy powstaniu projektu poprzez dokonywanie wspólnych uzgodnień co do funkcjonalności i wyglądu, także drogą mailową.
  7. Projekt zostanie przekazany Klientowi lub Konsumentowi przez Sprzedawcę, w postaci wydruków lub drogą mailową w postaci opisanych rysunków zapisanych w formacie .pdf, .jpeg, .jpg, lub .png.

§ 7

Odstąpienie Konsumenta od umowy

  1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  3. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
  4. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem https://www.mieszkaniegold.pl/regulamin jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

§ 8

Odpowiedzialność za wady

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu Produkty oraz Usługi wolne od wad.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli Produkty lub Usługi ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  3. Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę Produktów lub Usług, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  4. Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://www.mieszkaniegold.pl/regulamin jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
  7. Sprzedawca produkuje Produkty i świadczy Usługi również w oparciu o dane i szczegóły techniczne przekazane na odległość przez Kupującego lub Konsumenta. Tym samym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za rozbieżności lub niezgodności pomiędzy Produktem (projektem) lub Usługą, a stanem faktycznym.
  8. Sprzedawca jest wolny od odpowiedzialności za wady Produktu i Usługi oraz robót wynikających z ich wad, jeżeli o wadach tych uprzedził Kupującego lub Konsumenta lub też pomimo dołożenia należytej staranności wad nie był w stanie zauważyć.

§ 9

Dane osobowe i pliki cookies

Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem https://www.mieszkaniegold.pl/polityka-prywatnosci

§ 10

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 11

Pozostałe postanowienia

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen na Stronie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 08.09.2023 r.
  4. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki znajdują się poniżej Regulaminu.

Formularz reklamacyjny

Formularz odstąpienia od umowy

Regulamin – wersja archiwalna od 08.04.2022 do 07.09.2023

Scroll to Top